Національний науково-дослідний інститут з кібербезпеки Польщі (NASK) виявив політичну рекламу у Facebook, яка можливо була фінансована з-за кордону та спрямована на польську аудиторію під час виборчої кампанії. За даними інституту, акаунти, що розміщували цю рекламу, витратили більше коштів за останні сім днів, ніж будь-який офіційний виборчий штаб. У заяві не зазначено, з якої країни могла надходити фінансова підтримка. Зазначимо, що в неділю в Польщі відбудеться перший тур президентських виборів, у якому беруть участь кілька кандидатів, серед яких ліберальний мер Варшави Рафал Тшасковський, директор Інституту національної пам’яті Кароль Навроцький та представник ультраправих Славомір Менцен. Польська влада попереджала про можливі загрози російського шпигунства, саботажу та кібератак, оскільки країна є ключовим центром підтримки України.
Залишити відповідь