Зірка серіалу “Ейфорія” Сідні Свіні порадувала шанувальників новим проектом – лімітованою серією мила, створеною у співпраці з брендом Dr. Squatch. Це спеціальне мило з краплями води, у якій сама акторка купалася, викликало великий ажіотаж. Лише за декілька хвилин після виходу на продаж, всі 5 000 шматків були розкуплені за $8 кожен. Фанати скаржилися на технічні проблеми та довгі черги, але це не завадило швидко продати усе мило. Деякі вже перепродають його на eBay за значно вищою ціною – від $70 до $800 за шматок. Сама акторка оголосила про випуск мила в кінці травня в Instagram, спровокувавши різні реакції від захвату до критики. Однак Свіні впевнена, що ідея з милом “з ванни” була не лише вдалим піаром, а й оригінальним beauty-експериментом.
Залишити відповідь