У статті розглядається важливість гри для соціально-емоційного розвитку дітей задовго до шкільного віку. Діти вчаться розуміти свої емоції, будувати стосунки та регулювати поведінку через ігрове середовище. Соціальні та емоційні навички формуються поступово, через досвід, приклади та практику. Гра допомагає дітям активно навчатися, експериментувати, вчить контролювати емоції та співпрацювати з іншими. Різні типи ігор, такі як рольові, настільні, будівельні, сприяють розвитку різних соціальних і емоційних навичок. Гра впливає на психічне здоров’я дитини, допомагаючи їй вчитися співпрацювати, виражати емоції та вирішувати конфлікти. Результати гри проявляються не тільки у процесі самої гри, але й у побутовій поведінці дитини, допомагаючи їй адаптуватися до різних ситуацій та будувати стійкі стосунки з оточуючими.
Залишити відповідь