Концерн Stellantis, який володіє багатьма відомими автомобільними брендами, розглядає можливість продажу Maserati – свого представника у сегменті люксових автомобілів. Хоча остаточне рішення щодо цього питання ще не ухвалене, обговорення про майбутнє Maserati почалося ще до призначення нового генерального директора компанії. Деякі джерела зазначають, що продаж Maserati є одним із можливих сценаріїв, які розглядається консалтинговою компанією McKinsey на замовлення Stellantis, але офіційний представник концерну заперечив цю інформацію. Показники продажів Maserati за останні роки підтверджують занепокоєння, адже вони суттєво впали, а також бренд не має запланованих нових моделей. У раді директорів Stellantis панує розбіжність думок щодо того, чи варто продавати Maserati. Деякі вважають, що компанія не має достатньо ресурсів для відновлення бренду, тому краще його продати, тоді як інші вважають, що у Maserati є потенціал і продаж може негативно вплинути на імідж компанії. Потенційними покупцями Maserati називають китайські автокомпанії, такі як Chery, які прагнуть розширити свою присутність на європейському ринку. Акції Stellantis значно втратили на своїй вартості, і деякі аналітики радять компанії сконцентруватися на ключових брендах для підвищення прибутковості.
Залишити відповідь