З середини серпня автори на YouTube почали помічати спад переглядів своїх відео. Деякі канали втратили практично удвічі менше глядачів, ніж зазвичай. Хоча сам YouTube не підтвердив цю інформацію офіційно, аналіз даних та невказані заяви від Google вказують на те, що причиною можуть бути програми-блокувальники реклами. Деякі відеоінтернет-зірки зауважили, що перегляди з різних пристроїв, таких як телевізори, смартфони та планшети, залишаються стабільними, тоді як на комп’ютерах кількість переглядів зменшилася приблизно на половину. Google зазначив, що глядачі, які користуються блокувальниками реклами та іншими інструментами обмеження контенту, можуть впливати на точність підрахунку переглядів. Незважаючи на це, доходи від реклами не змінилися, що може свідчити про те, що система не враховує перегляди з комп’ютерів, де популярні блокувальники. YouTube також відкинув можливість впливу нових інструментів перевірки віку на базі штучного інтелекту на статистику.







Залишити відповідь