Журнал Time офіційно запустив друковану версію французького видання. Перший номер вийшов із символічною обкладинкою, героїнею якої стала голлівудська акторка та гуманітарна діячка Анджеліна Джолі.
Для знімання 50-річна зірка позувала фотографу Натаніелю Голдбергу в чорному декольтованому образі, прикривши груди долонею. На світлині Джолі вперше відкрито продемонструвала шрам після профілактичної мастектомії, яку перенесла у 2013 році через високий ризик розвитку раку грудей.
Тоді зізнання акторки мало значний суспільний резонанс: у Франції кількість обстежень на онкологію грудей зросла на 20%. Це явище отримало назву “ефект Анджеліни”.
За словами Джолі, участь у запуску Time France для неї – можливість знову привернути увагу до теми жіночого здоров’я та ранньої діагностики.
“Я хочу приєднатися до них, знаючи, що TIME France поширить інформацію про здоров’я грудей та онкологію” – зазначила акторка.
Вона наголосила, що доступ до BRCA-скринінгу та регулярних обстежень має бути нормою для всіх жінок із групи ризику, незалежно від їхнього матеріального становища чи місця проживання.
В інтерв’ю виданню Джолі також поділилася власним досвідом життя зі страхом онкологічних захворювань, розповіла про гуманітарну діяльність та важливість підтримки жінок, які ухвалюють складні рішення щодо свого здоров’я.
“Я поділяю ці шрами з багатьма жінками, яких люблю. І мене щоразу зворушує, коли я бачу, як інші жінки показують свої” – сказала акторка.







Залишити відповідь