За даними Служби зовнішньої розвідки України, пасажирська авіація в Росії переживає глибоку кризу, яка поглиблюється з кожним днем. Це стало наслідком впливу заходів санкцій, які позбавили російських авіакомпаній доступу до офіційних сервісних центрів Boeing та Airbus. Ремонт літаків через “паралельний імпорт” став значно дорожчим, а витрати на технічне обслуговування зросли на 38%. Унаслідок цього половина літаків Airbus у Росії не експлуатується, що призвело до збитків для авіакомпаній. Ціни на квитки зросли, а цивільний авіапарк може скоротитися на 50–100 одиниць щорічно. Експерти прогнозують можливий системний колапс галузі до 2027 року. Крім того, російське авіабудування також перебуває в складній ситуації, оскільки нові моделі літаків вже подорожчали на 45–70% від запланованої вартості. Російський уряд вирішив внести дані про економіку та зовнішню торгівлю до державної таємниці, оприлюднюючи лише вибіркові показники, вигідні для влади. Держдума РФ схвалила поправки до федерального бюджету на 2025 рік, які передбачають збільшення бюджетного дефіциту до рівня 2024 року.
Залишити відповідь