У Києві відкрили новий концептуальний простір AWT Studio, який є інноваційним форматом спілкування з клієнтами. Тут відвідувачі можуть досліджувати автомобілі BMW, MINI та мотоцикли BMW Motorrad через візуальний, цифровий та лайфстайл-досвід. Простір оснащений інтерактивними інструментами та цифровими технологіями, що дозволяють персоналізувати автомобілі та мотоцикли, а також докладно вивчати їх характеристики. AWT Studio відповідає глобальній концепції BMW Retail.Next, яка поєднує технології, сторітелінг та повсякденне життя. Вибір місця для простору – UNIT.City – був зроблений свідомо, оскільки це технічно розвинена спільнота, яка створює ідеальне середовище для тестування нових підходів та отримання інсайтів у реальному часі. AWT Studio став новим кроком у взаємодії з клієнтами для компанії АВТ Баварія, яка прагне формувати майбутнє спілкування з аудиторією в Україні.
Залишити відповідь