Команда КВЦ “Парковий” успішно впровадила систему управління відносинами з клієнтами (CRM), яка об’єднує маркетинг і продажі. Це дозволило їм оптимізувати робочі процеси, скоротити рутинну роботу на 30% і мати більше часу на креатив та розвиток нових кампаній. Завдяки CRM, команда маркетологів може відстежувати ефективність кожного каналу залучення, оперативно реагувати на зміни та запускати персоналізовані кампанії.
Інтеграція з Looker Studio дозволила автоматизувати аналітику в реальному часі і відслідковувати ефективність різних кампаній. Команда також змогла створити деталізовані профілі клієнтів, що дозволило їм сегментувати базу та запускати персоналізовані кампанії для різних груп клієнтів.
Впровадження CRM дало команді “Паркового” можливість побудувати єдину систему взаємодії з клієнтами, підвищити ефективність команди маркетингу та продажів, а також досягати спільних бізнес-цілей. Вони показали, що CRM не лише автоматизує процеси, а й надає можливість стратегічного розвитку та ефективного управління клієнтськими відносинами.
Залишити відповідь