У Китаї виник скандал, пов’язаний з експортом “вживаних” автомобілів, які насправді є абсолютно новими й ніколи не використовувалися. Китайські автовиробники, за підтримки місцевої влади, реєструють нові авто як вживані та відправляють на експорт до Росії, країн Центральної Азії й Близького Сходу. Така дія має показати зростання продажів та допомогти позбутися надлишку машин, що не можуть бути продані на внутрішньому ринку через цінову війну. Ця практика підтримується місцевими урядами, що видавали експортні ліцензії та фінансували заходи для підтримки цього типу експорту. Більшість “вживаних” автомобілів, експортованих у 2024 році, насправді є новими. Хоча цей метод дозволяє збільшити обсяги продажів та позитивно впливає на регіональний ВВП, він викликає критику через невідому реальну кількість продажів. Тим не менше, державна підтримка цієї практики продовжується для виконання економічних планів регіонів, встановлених вищими органами у Пекіні.
Залишити відповідь