Китайський автовиробник Deepal, який є дочірнім брендом компанії Changan, став учасником скандалу через надсилання рекламних повідомлень без дозволу власників своїх автомобілів. Близько 480 тисяч користувачів отримали рекламу через мультимедійну систему автомобілів. Перша реклама з’явилася 27 травня, коли під час запуску авто на екрані автомобіля з’явився 5-секундний рекламний ролик, що пропонував знижку на модель S09. Громадськість висловила свою критику у соцмережах, звинувачуючи Deepal у порушенні приватності та неуважному ставленні до власників. Компанія вибачилася перед користувачами, пояснивши, що хотіла сповістити про ексклюзивну знижку, про яку багато хто не знав. Генеральний директор також вибачився перед власниками автомобілів за помилку в рекламній стратегії та сподівається на їх розуміння.
Залишити відповідь