Японський автовиробник Suzuki представив оновлений фірмовий знак, який був оновлений вперше з 2003 року. Знак зі знаковим “S”, що використовується з 1958 року, тепер має новий вигляд: він став плоскішим з тонкими контурами по краях та покриттям кольору “яскраве срібло”. Це рішення відповідає сучасним вимогам, оскільки новий логотип краще виглядає на екранах смартфонів і в цифровому середовищі, а також є більш екологічним у виробництві. Президент Suzuki Тосіхіро Сузукі зазначив, що новий логотип відображає прагнення компанії звертати увагу на потреби клієнтів та створювати для них цінності. Оновлений знак спочатку з’явиться на концепт-карах, які будуть представлені на виставці Japan Mobility Show у 2025 році, а потім буде інтегрований у всі серійні моделі Suzuki. Через незмінні пропорції нову емблему можна буде встановити навіть на вже існуючі автомобілі без зміни дизайну.
Залишити відповідь