У Швеції з 1 червня відбудуться зміни у продажу алкоголю. Тепер дрібні виробники зможуть продавати свою продукцію напряму клієнтам, не через державну мережу магазинів. Це перше послаблення державної монополії на продаж алкоголю, яка діяла понад століття. Мета реформи – допомогти малому бізнесу розвиватися, залишаючи основну роль у продажі алкоголю у держави. Зміни обговорювали з 2021 року, і за новими правилами бізнеси зможуть продавати алкоголь після екскурсії на виробництво лише певну кількість і лише в певний час. Передбачається, що ці зміни можуть збільшити продажі алкоголю на 1% від загального обсягу продажів у країні. Після шести років планується провести аналіз впливу цих змін на споживання алкоголю і, за необхідності, внести подальші зміни до законодавства.
Залишити відповідь