У фіналі конкурсу, який відбувся 25 вересня, переможець одразу отримав iPhone, а організатори готують купівлю бомберів для бійців 2-го мотопіхотного батальйону бригади. За допомогою пожертв вартістю 500 000 гривень компанія придбає ударний безпілотний авіаційний комплекс “УД-15Д”, який включає два безпілотники, додаткові акумуляторні батареї та виносну антенну систему цифрового зв’язку DJI з підсилювачем. Ці комплекси підвищать можливості українських військових у розвідці та ударах, надаючи їм технологічну перевагу на полі бою. Представники компанії наголосили, що ця кампанія є прикладом того, як бренд та його аудиторія можуть разом сприяти безпеці країни. Також було зазначено, що офіційний старт продажу нової лінійки iPhone в мережі “Ябко” відбувся 24 вересня 2025 року. Компанія “Ябко”, яка працює на ринку з 2014 року і має понад 120 магазинів, спеціалізується на продажу гаджетів та аксесуарів відомих брендів, а також має власну мережу сервісних майстерень.
Залишити відповідь