Компанія Karpatia, яка допомагає створювати персоналізовані страхові програми для команд в Україні, вирішила перейти від ведення даних в Airtable до використання CRM-системи. Аліна Голубєва, співзасновниця та CEO компанії, пояснила, що для їхнього бізнесу важливо мати єдиний простір, де всі команди бачать одне й те саме, а також можуть ефективно управляти даними. Після довгих пошуків вони вибрали NetHunt CRM, яка дозволила їм поєднати простоту з гнучкістю, автоматизувати процеси та підвищити конверсію. Після поетапного впровадження CRM усі команди Karpatia тепер працюють в одній системі, що дозволяє швидше обробляти кейси, автоматизувати завдання і покращити аналітику. В результаті компанія отримала швидші процеси, задоволених клієнтів і єдину систему для всієї команди.
Залишити відповідь